۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

با حکم رئیس سازمان سینمایی سوره؛ 

مدیرعامل جدید سفیرفیلم منصوب شد

مدیرعامل جدید سفیرفیلم منصوب شد

با حکم رئیس سازمان سینمایی سوره، حسین کیانی طادی جایگزین محمدرضا برونی در موسسه سفیرفیلم شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سفیرفیلم، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره در حکمی حسین کیانی طادی را به عنوان مدیرعامل موسسه سفیرفیلم انتخاب کرد.

بدین ترتیب مراسم تودیع و معارفه مدیران موسسه سفیرفیلم با حضور حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره و جمعی از مدیران حوزه هنری و سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره ضمن تقدیر از زحمات محمدرضا بورونی در زمان مدیریت سفیرفیلم، عنوان کرد: ایشان پیش از اینکه از سمت ما قبول مسئولیت کند، یک نیروی قوی تولیدمحور بود و با وجود اینکه سالیان سال در سفیر حضور داشت، سمت اجرایی قبول نکرد تا سال ۱۴۰۰ که مدیرعامل سفیرفیلم شد. در این مدت شاهد شکوفایی این مرکز بودیم و قدردان زحمات او هستیم.

وی ادامه داد: آشنایی من با حسین کیانی طادی به فعالیت‌های دانشجویی و حضور در تشکل‌ها باز می‌گردد. او در آن سال‌ها مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی بود و بعد آشنایی بیشتر ما زمانی که فعالیت‌های رسانه‌ای در مجموعه نباء انجام می‌داد، رقم خورد. سپس به عنوان یک قوه موثر به سفیرفیلم اضافه شد. هر چه جلوتر رفتیم و در پروژه‌های مختلف همکاری کردیم، متوجه شدیم که حسین کیانی علاوه بر تجربه تشکیلاتی خوب، ارتباط دوستانه‌ای با اعضای مجموعه هم دارد. ان شاءالله مسیر آقای بورونی را ادامه دهد و شاهد اتفاقات خوب و موثر باشیم.

در ادامه این مراسم محمدرضا بورونی ضمن تشکر از مدیران پیشین موسسه سفیرفیلم بابت ریل‌گذاری‌های خوب در این سال‌ها گفت: سفیرفیلم یک فضای بسیار خوبی دارد که مساله محور بودن و دغدغه‌مندی در آن زنده است. تمام افرادی که وارد این مجموعه می‌شوند، مسایل مالی و دیده شدن جزو اولویت‌های آخرشان است که حقیقتا جای شکر بسیار دارد.

کیانی طادی در پایان و پس از اهدای لوح سپاس عنوان کرد: یکی از مهمترین ماموریت‌های ما در این دوره بحث زنده نگه داشتن هویت سفیرفیلم است. این مرکز همچنان که از بدو تاسیس در خط مقدم کنش‌های سیاسی و جریان‌ساز حضور داشته است، باید باز هم پُرقدرت‌تر در این خط حضور داشته باشد و هویت کنشگر در بین مخاطبان به ویژه دانشجویان زنده بماند و تقویت شود.

همچنین اهم موارد مورد انتظار در این حکم به شرح زیر است: «حفظ و تقویت هویت سفیرفیلم، تقویت کمی و کیفی مستندهای جریان‌ساز و مسئله‌محور، تقویت رویکرد تولید مستند «برای مخاطب» و تلاش برای توسعه مخاطب آثار تولیدی، اهتمام ویژه به تربیت مستندساز خلاق، مسئله‌مند و حرفه‌ای، تلاش برای توسعه ارتباطات بیرونی و متنوع‌سازی منابع درآمدی و اهتمام به توسعه همکاری‌های راهبردی با قائم‌مقام محترم سازمان در امور مستند.»

کد خبر 6234939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha